piatok 18. januára 2013

Biologia-DOD



U biológov v tomto roku dominovala ochrana prírody reprezentovaná príťažlivou, humornou, ale aj poučnou scénkou "Červená Čiapočka opäť zasahuje". S touto slečnou Červenou, ako ma Beáta Krupová zo VII. SEPTIMY nazvala, som sa zžila na celé jedno predpoludnie. "Nejako to už zvládnem", povedala som si, keď som vchádzala celá v červenom do poloninského lesa s jedným stromčekom. Rozmýšľala som nad tým, koľko mám práce so strážením lesného porastu, keď som zbadala vlka v podaní Natálie Farbárovej zo VII. SEPTIMY.. Najprv som si myslela, že sa mi to len sníva, ale bola to pravda. Sedel pri ohni, opekal špekáčik a okolo neuveriteľný neporiadok! Vôbec si neuvedomoval, že prírodu treba chrániť, tak som mu dala poriadnu príučku! Alebo som chcela dať:). Vo vedomostnom kvíze o Poloninách totiž vĺčko obstál, a tak sme sa pomerili. Mohla som tak zložiť z hlavy červený baret a pokračovať v živote obyčajnej gymnazistky. V učebni biológie, v ktorej som ešte pred chvíľou odohrala nespočetnekrát divadielko, som si prezrela mikroskopy a pokračovala ďalej do laboratória biológie na maturitnú skúšku. Nematurovala som, chvalabohu, ja, ale naši štvrtáci si zahrali takú generálku pred májom. Vtedy som si uvedomila, aké je super, že mám ešte toľko času. Ohlasy hostí na program vytvorený vyučujúcimi biológie v spolupráci s nami - študentami boli vynikajúce a my sme mali úžasný pocit z dobre vykonanej práce.
Trézia Holotová, III. TERCIA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára