piatok 5. novembra 2010

Pamätné výroky zo školských lavíc

Profesorka sa pýtala: "Ako sa volá syn kniežaťa Pribinu? No tak ako? To ste ešte nepočuli"? A zrazu ktosi zozadu: "Pribináčik?"

"Študenti uvedomte si, že väčšia a menšia polovica neexistuje. Polovice sú rovnaké. Ale aj tak to väčšia polovica z vás nepochopí."


Poznámka v žiackej knižke: Drzo sa mi vysmieva do očí poza môj chrbát!


Nepozeraj sa na mňa týmto tónom!


Profesor s túžbou študenta potopiť, mu položil poslednú rozhodujúcu otázku: "Ideš po ceste a nájdeš dve vrecia, jedno plné zlata, v druhom rozum. Ktoré si vyberieš?" "Vrece so zlatom predsa," odpovie začudovane študent. "Ha, no ja by som bral druhé vrece," potešene reaguje profesor. "No vidite, pán profesor, každý si vyberie to, čo mu chýba," chytro odpovie študent.



Čo ste si zabudli otvoriť ráno integrované obvody?


Učiteľ dáva otázku:"Nájdi synonymum k slovu lampa!"
"Lampáreň," pani učiteľka.




Pri vysvetľovaní nového učiva: "Povedzte mi, čo neviete. A keď neviete, čo neviete, tak neviete nič..."


Katka: "Marek neublíži ani muche!"
Marek: "Lebo som taký dobrý?
Katka: "Lebo si taký slabý."


"To bude ostrouhlý štvorec!"


"Musia byť tie dva body na jednej priamke?"



Hodina zemepisu: Učiteľka sa pýta žiaka: "Jožko, čo by si ukázal zahraničným turistom, keby si býval v Grécku?"
Jožko sa zamyslel a....: „Pyramídy...?“


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára