utorok 21. decembra 2010

Aula

Plná aula ľudí. Študenti, učitelia, vzácni hostia z mesta či z VÚC. A riaditeľka práve teba vyzve aby si prezentoval školu. Mal by som teraz sucho opísať, čo sa dialo v aule počas dňa otvorených dverí. Ja to však vezmem trocha z iného pohľadu, z toho môjho, ako som to videl od mikrofónu.

Postupne predstavenie hostí, za tým následne pár príhovorov a vy viete, že o chvíľku tam budete stáť práve vy. Kto z vás už zažil pocit, keď stojí pred množstvom cudzích ľudí a má niečo dôležité rozprávať, asi vie pochopiť, čo sa vtedy vo mne odohrávalo. Mojou úlohou bolo prostredníctvom prezentácie predstaviť školu vo všeobecnosti. Predstaviť zriaďovateľa a tiež spomenúť, akým vývojom prešla. Ďalšou zastávkou bolo predstavenie projektov, do ktorých je naša škola zapojená a aké ciele do budúcna máme. V neposlednom rade som predstavil ŽŠR ako študentský orgán a predstavil som všetky akcie, ktoré sme doteraz organizovali a aké plánujeme. Vtedy som si už mohol vydýchnuť s pocitom, že som nespôsobil žiadne škody a nevytvoril žiadne faux pas, tak teda sa môžem isť konečne baviť. Našich ctených hostí som následne pozval na občerstvenie a tiež na program učební, ktorý bol pre nich pripravený.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára