piatok 21. januára 2011

Čo vlastne robí ŽŠR?

Milá šéfredaktorka časopisu GO,

po prečítaní tvojho článku Voľby do ŽŠR sme ostali, my členovia tohto študentského orgánu na našej škole, mierne zaskočení. Kameňom úrazu sa pre nás stala najmä tvoja otázka: "Čo vlastne ŽŠR robí okrem organizovania podujatí na konci roka?"
Pýtal som sa preto aj ja sám seba: " To sme naozaj takí neviditeľní alebo nás len niektorí ľudia nechcú vidieť?"

Mám taký pocit, že nás bolo a je vidieť dosť , tak potom neviem... Je pravda, že sa možno mýlim, no naše aktivity, ktoré sme v prechádzajúcom školskom roku 2009/2010 urobili ako ŽŠR, ma v tomto mojom názore uisťujú. Ale ako si sama napísala, možno na tejto škole naozaj existujú "ignoranti", ktorí sa akosi nechcú zaujímať o plagáty, ktoré často visia na dverách v budove školy, či o iný druh propagácie, o ktorú sme sa naozaj usilovali. Niekedy to bolo možno, uznám, so slabším účinkom.
Preto by som chcel teraz ja a neskôr možno aj iní členovia ŽŠR priblížiť vám všetkým niektoré akcie, ktoré už boli zorganizované, a tiež, vďaka možnosti publikovať v tomto časopise, oboznamovať vás s pripravovanými aktivitami. Na záver sa chcem poďakovať autorke za jej názor, ktorý (ak keď s ním úplne nesúhlasíme) nás " nakopol" k väčšiemu úsiliu o našu prezentáciu, čo iste prispeje k zefektívneniu našej činnosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára