piatok 29. apríla 2011

Výroky "odchádzajúcich (vychádzajúcich?) hviezd"


IV. B
  • Nap: môže byť biliard zasklený?
  • Kubo Hudák: zhasnite žalúzie
  • Lely: špekať opekačky
  • Paľo Hoang: My, ľudia, sa na tom smejeme..
  • Výrok uja z horskej služby na lyžiarskom:D:D: Ten medveď vám urobí z riti trhací kalendár...
  • Lely: Tuk sa nedá napnúť.
  • Slovina, test: utvor prídavné meno od 'bez mäsa', anonym z našej triedy: posný...:D (malo byť bezmäsitý).
  • Jana: teraz by som skákala od plafónu po zem.
  • Kubo Demjan: Tuk je rozpínavý ako vesmír, popiera zákon zachovania hmotnosti, stále ho bude viac a viac...
  • Kubo Hudák: S ktorou ženou ostal nakoniec?
    Profesorka: Bola len jedna žena,
    Kubo Hudák: Či ona s ktorým mužom?
    Profesorka: Však umrela...
    Kubo: Čiže s hrobárom..
  • Profesorka: Kým neochutnáš Aktiviu, chutia ti aj Sabinovské jogurty. Keď ochutnáš, chutia ti ešte viac.
  • Profesor: Na černocha, ktorý leží pod stromom, pôsobí sila. Nakreslíme si černocha, ale bude stáť, lebo neviem nakresliť ako leží.
  • Profesor: Pargáčová, veď poďte k tabuli, už mám málo zubov, nehryziem.
  • NOSka písomka... Profesorka: Miroslava, prečo máš ten zošit pod lavicou? Mira: Pre istotu...
  • Miša a Proxa na fyzike nevedeli, či je to šmyk alebo šmik. Profesor: To máš jedno, napíš fejk.
  • Matúš: To je žraločí zub. Feňo: No, a žraloky nosia moje zuby na krku.
Oktáva
  • Keby´s bol mlčal, mohol´s ostať filozofom.
  • Profesorka: ,,Dominik, čo vytlačil Johann Gutenberg?"
    Študent: ,,Veľké 'H', malé 'o', rímsku päťku, 'n' aj 'o'."
  • ,,Neviem, prečo knižky píšu také dlhé. Ja by som 100 strán skrátila na 2 x A4."
  • Ondrej: Definícia je presne to, čo teraz robím s definíciou.
  • Patricia: Myslím, teda strom!
  • Vladimír: Byť na vašom mieste, dám si inú otázku.
  • Peter: Nepriznávam sa, aj keď som to urobil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára