nedeľa 21. novembra 2010

DOD 2010 - Anketa

16. novembra boli dvere našej školy otvorené všetkým a každý, kto si našiel chvíľku, si prišiel pozrieť, čo sa vlastne celý rok v našej škole deje. No najviac návštevníkov bolo určite medzi žiakmi deviatych ročníkov základných škôl, ktorí sa často nevedia rozhodnúť, aká stredná škola by bola pre nich ideálnou.

Desiatim takýmto žiakom sme položili dve otázky:
  1. Aké dojmy máš z DOD, čo sa ti najviac páčilo?
  2. Presvedčil ťa DOD o štúdiu na našej škole?
Tu sú ich odpovede:
  • Páčila sa mi myšlienka celého podujatia. Veľmi pekne bol spravený úvod v aule, kde predseda ŠR prezentoval školu. Všetky učebne boli zaujímavo vyplnené činnosťou daných predmetov. No najkrajšie spomienky mám určite na program v učebni informatiky. Dokonca som si tam aj zaspievala. Tiež sa mi páči váš nový časopis.
  • Už dávnejšie som sa rozhodla o štúdiu na tejto škole a DOD ma len upevnil v mojom rozhodnutí. Takže ak mi bude šťastie priať, o rok sa vidíme :)
  • Všetko bolo super! No najúžasnejšia bola Pakobylka Rožkatá, ktorú som videl v učebni biológie.
  • V Snine nemám na výber veľa stredných škôl. Gymnázium je určite najkvalifikovanejšou z nich a DOD tiež prispel k môjmu rozhodnutiu poslať prihlášku aj na túto školu.
  • Všetko bolo veľmi milé. Ale u mňa určite vyhrala prvá pomoc, kde nám ukazovali resuscitáciu. Celá škola bola veľmi pekná a tiež predmety, ktoré sa vyučujú, ma zaujali.
  • Či ma DOD presvedčil? To je asi zbytočná otázka. Vždy som chcela ísť na gymnázium. Na DOD som videla, ako to tam chodí, aký je tam kolektív a nezmenila som názor.
  • Najviac ma zaujal nápad na program v učebni biológie. Bolo veľmi milé vidieť živé zvieratká v škole. My máme v prírodopisnom laboratóriu iba vypchaté :). Tiež som sa naučila veľa nového najmä na kurze prvej pomoci.
  • Nebola som si istá na akej škole by som rada študovala. Nevedela som sa rozhodnúť, ale DOD mi určil smer a povedala som si, že gymnázium bude pre mňa to pravé.
  • Najlepšia bola určite učebňa chémie. Aj keď je to len druhý ročník DOD na našom/vašom gymnáziu, pekne ste to roztočili a ja sám sa teším na ďalší rok.
  • Asi ma DOD presvedčil, určite pošlem prihlášku.
  • Aké mam dojmy? Bolo to super! Najviac sa mi páčilo na biológii, kde som bola dievčina so zlomenou kľúčnou kosťou.
  • Áno, určite k vám prídem, ale chcem triedu na prízemí, lebo tie schody ma zabijú :D.
  • Neviem presne určiť, čo bolo najzaujímavejšie. Ale určite nezabudnem na pokusy v chemickom laboratóriu. Všetko bolo pre mňa nové a úžasné!
    Nikdy som neuvažovala o štúdiu na tejto škole, ale DOD zmenil moje rozhodnutie natoľko, že určite pošlem prihlášku.
  • Najviac sa mi určite páčilo medzi zvieratkami v biológii a ešte na fyzike. No všetko bolo veľmi pekne spravené.
    Ja ešte nie som úplne rozhodnutá. Je to ťažká otázka a rozhodnutie značne ovplyvní moju budúcnosť. Prihlášku som chcela zaslať na inú školu ale po DOD uvažujem o zmene.
  • Celkovo mám veľmi dobré dojmy. Páčilo sa mi, ako to máte vnútri zariadené a tiež hudba dopĺňala celkovú domácku atmosféru. A z aktivít ma dostal pokus v laboratóriu fyziky, kde sme robili "umelé blesky". Ale asi som to troška prehnal s točením, pretože to bol riadny výbuch! :D
    Určite mi to pomohlo pri rozhodovaní, ale gymnázium v Snine je len mojou alternatívnou školou, radšej by som bol, ak by ma prijali na športové gymnázium.
  • Najviac ma prekvapil neznámy hmyz v učebni biológie a tiež sa mi páčilo divadlo v učebni slovenčiny (nie len kôli hercom :)). Ľutujem, že som si toho nestihla pozrieť viac.
    Myslím, že ma DOD presvedčil. Vaše gymnázium je zaujímavá škola a tiež tam chodí veľa mojich kamarátov.
Tak takto hodnotili DOD žiaci z iných škôl a my, ktorý vieme koľko bolo za tým úsilia, dávame 100 bodov. Myslím že tento DOD bol naozaj vydarený a o rok bude určite ešte lepší!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára